19 Oct 2009

Lost in translation...


There's a long story behing this layout, but it's getting late and will have to wait till tomorrow. The only reason I'm posting this today is because of the challenge I made this layout for. I've been planning it for just about six months and Scrapping the Music - in Norwegian set Bjørn Eidsvåg's "Skyfri Himmel" as their song of the month I suddenly had a due date. The title was set two days after my gorgeous baby boy was born, but, it was six months in the making...
Anyway here is the result, the entire story behind it, as well as better pictures, close-ups and a card I made will be posted tomorrow :)

2 comments:

  1. Ååå, så fint det blei!! :) Love it!!
    Lykke te :)

    ReplyDelete
  2. Uff, nå vet jeg ikke helt hva jeg skal skrive jeg Anne Liv...
    Du har laget en nydelig LO med flotte detaljer!
    Men, så skjønner jeg jo at det ligger en historie bak her. Jeg må nok komme tilbake og lese mer når du har oppdatert bloggen.
    Men - bra at du fikk et lite spark bak til å gjøre denne LO'en da:) Og så håper jeg at sjøl om ting ikke var helt som det var tenkt at resultatet ble godt til slutt likevel:)
    Ha en fin dag:)

    ReplyDelete